6 راه آسان برای اینکه کاری کنید که یک نفر امروز لبخند بزند!

1-    یک نفر را با یک کار محبت آمیز الکی غافلگیر کنید.
قانون اول غافلگیری: نباید واضح و زورکی باشند، به همین خاطر است که به آن “غافلگیر کردن” می گویند. خلاق باشید. مثلا از یک دوست بپرسید که در زمان بچگی کدام پارک موضوعی (پارک هایی که بر اساس یک ایده اصلی طراحی شده و همه اجزا در هماهنگی با همان ایده، ساخته و پرداخته می شوند) را دوست داشته، و با خرید بلیت دیدن کردن از این پارک در آخر هفته، غافلگیرش کنید. می توانید سر در بیاورید که یک نفر در جوانی کدام فرد مشهور را دوست داشته و حالا با ساختن یک پوستر بامزه (چرند) که آنها را در حالتی عاشقانه نشان می دهد، غافلگیرش کنید. یا می توانید یک هدیه جالب که تضمین می کند آنها را به خنده بیندازد، بخرید.
2-    از مدل موی بامزه یا طرز لباس پوشیدن یا اعتماد به سقف یک همکار تعریف کنید.
هیچ چیز به اندازه شنیدن یک تعریف دلگرم کننده، باعث نمی شود که مردم خشنود شوند و لبخند بزنند… و خب محیط کار معمولا خوشایندترین جای دنیا نیست. پس چرا روز کاریتان را با کمی انرژی مثبت، درخشان نکنید؟ تعریف و تمجید ساختگی نکنید چون قرار نیست که شما کسی را گول بزنید. فقط به چیزهایی ااشاره کنید که در شخصیت و ظاهر افراد، برای شما خوشایند بوده است.
3-    برای یک دوست، کتاب/فیلمی را بخرید که مدام می گوید، دوست داشته بخواند/تماشا کند ولی هرگز این کار را نکرده است.
دوستان حتما از این کار قدردانی خواهند کرد (و به عنوان یک پاداش اضافه، بالاخره حرف زدن مدام درباره اینکه دوست دارند چه کاری را انجام دهند، را تمام خواهند کرد)
4-    به طور ناگهانی و غیرمنتظره، همکارتان را ببوسید (من کاملا جدی هستم، اگر همکارتان در اتاق هست، یالا  همین الان)
لامسه قوی ترین حس من است، و باید اعتراف کنم که بدون وجود نوازش یا بوسه های تصادفی و ناگهانی کمی بی قرار می شوم .  به هر حال من درباره چیزی که در بالا گفتم، شوخی نمی کنم- اگر کسی که دوستش دارید همین الان در اتاق شما حضور دارد، بروید و بدون اطلاع قبلی او را ببوسید. وقتی که برگردید، من هنوز همینجا هستم…قول می دهم! تماس فیزیکی راه فوق العاده ای برای ابراز عشق و علاقه و قدردانی از یک شریک کاری است، پس لطفا این کار را بیشتر انجام دهید (امیدوارم واکنش افراد به این کار بسیار ارزشمند باشد).
5-    با فرزندانتان  (یا هر کس دیگری) یک بازی سرگرم کننده انجام بدهید
اعتراف: من، همانقدر که به نظر می رسد، کودک هستم. من این را می گویم، به این دلیل که من هنوز هم از انجام بعضی بازی های کودکانه مثل قایم باشک یا جنگ با تفنگ های آب پاش و هر چیزی که دیگران به آن “احمقانه” می گویند، با فامیل و دوستان لذت می برم. وقت گذراندن (مثلا) با پسر عمو ها، برای من راه بسیار خوبی برای تخلیه هیجانات و احساسات است، چون خفه شدن در لاک بزرگسالی مسئله وحشتناکی است که به آسانی اتفاق می افتد. به راحتی فراموش می کنیم که از انجام کارهای سرگرم کننده ای که باعث می شوند همه دنیا و گرفتاری های آن را فراموش کنیم، چه آزادی نصیبمان می شود.
شما بچه دارید؟  لی لی، جست و خیز، طناب بازی، رفتن به پارک یا … این بازی ها را انجام بدهید.
در خانه حیوان نگه می دارید؟ می توانید سگ خود را برای قدم زدن بیرون ببرید (فعالیت مورد علاقه سگ من) یا چیزی را پرتاب کنید تا حیوان آن را بیاورد و هر دو سرگرم شوید.
تنها هستید؟ از درخت بالا بروید، توپ را بگیرید و پرتاب کنید (کاری شبیه ورزش راگبی)، بولینگ بازی کنید یا با اعضای فامیل وقت بگذرانید یا از تماشای ورزش های لیگ لذت ببرید.
6-    همین الان کس دیگری هم با شما در اتاق هست؟ اگر هست، یک لطیفه بامزه برایش تعریف کنید. اگر کس دیگری نیست، این ویدئو را تماشا کنید.
اگر لطیفه ای برای تعریف کردن ندارید، اینجا یک لطیفه بد مجانی برای تعریف کردن هست (وقتی می گویم بد، منظورم “واقعا” بد است)
” بتمن وقتی که می خواست سوار ماشین بشود به رابین چه گفت؟”
“رابین، یالا سوار ماشین شو.”
Ba dum chhh!!!
(این قرار بود یک صدای درام (طبل) باشد که بعد از تعریف کردن جک بیاید )
به شما گفتم که جک بسیار بدی خواهد بود! حالا برای اینکه جبران بشود این ویدئوی عالی را ببینید، قطعا شما را وادار می کند که لبخند بزنید.
اگر لطیفه خوبی بلد هستید (امیدوارم که از لطیفه من بهتر باشد)، آن را در بخش نظرات، برای ما بیان کنید. برای رای دادن به میزان خوشایند بودن مطلب روی “Like” کلیک کنید. و لطفا این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، امیدوارم که به آنها هم دلیلی برای خندیدن بدهد

اختصاصی زیبایی ایرانی


نظرات شما عزیزان:

شیوا
ساعت16:32---2 فروردين 1394

وبت خیلی قشنگــــــــــــــه .
مطالبتم عالـــــــــــــــی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 25 اسفند 1393برچسب:, | 12:39 | نویسنده : بهار |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.